Muziekinitiatie

Samen met je kleintje ontdekken we de wereld van muziek!

Heb je thuis een kleine muzikant in spe? Zit je zoon of dochter constant te trommelen, zingen of dansen? Of wil je gewoon ontdekken of er een verborgen muzikaal talent in jouw kind schuilt?

Voor nieuwsgierige kinderen tussen de 3 en 6 jaar starten we binnenkort met muziekinitiatie!

Tijdens onze vrolijke en speelse lessen maken we wekelijks kennis met verschillende instrumenten – van de trommel tot de viool – en verkennen we samen allerlei muziekstijlen. Alles gaat op het tempo van jouw kleintje, met veel ruimte voor plezier en verwondering!

Waarom meedoen?

• Je kind krijgt de kans om verschillende instrumenten uit te proberen.
  • We leggen een eerste muzikale basis, op maat van jonge kinderen.
  • Het is een speelse manier om te ontdekken waar de muzikale interesse van jouw kind ligt!

Dus, als je kleintje dol is op ritme, graag zingt of je gitaar steeds wil vastpakken, is dit hét moment om hun muzikale reis te starten. Schrijf je nu in en wie weet ontdek je wel het volgende grote muzikale talent!

• {{ message }}
  • {{ bookable_message }}