ROCKSCHOOLROCK 2025

Na weer een geslaagde editie vorig jaar, is dit legendarische eindconcert van De Rockschool terug van weg geweest. Deze keer met extra fuzz, een beetje reverb en geen delay!

Wil je dit jaar graag zelf op het podium staan? Schrijf je dan snel in!

Deelnemen is gratis en mogelijk voor alle leerlingen van De Rockschool met een schooljaarformule. Heb je geen schooljaarformule maar wil je wel deelnemen? Geen zorgen, voor 20 euro reserveer jij jouw plaatsje op de mainstage!

Dit kan je alvast in je agenda zetten:

Zaterdag 3 mei 2025
30CC De Minnepoort – Dirk Boutslaan 62, 3000 Leuven

Tickets – TBA
 Programmatie – TBA

Hoe gaat het in zijn werk:

Met deze info gaan wij gaan de slag om de perfecte bandleden te zoeken voor jou. Eenmaal dat de band gevormd is, zullen we samen opzoek gaan naar het nummer dat jullie zullen brengen. Dit nummer wordt beslist in samenspraak met je instrument én gloednieuwe bandcoach.

Vervolgens studeer je met je instrumentcoach het nummer in. Die brengt ons op de hoogte als jij klaar bent voor de repetitie. Kent iedereen het nummer? Super, wij organiseren de bandrepetitie. Na deze repetitie hebben jullie alle tools om het nummer te brengen op het eindconcert.

• {{ message }}
  • {{ bookable_message }}